Nieuwsberichten

Helpdesk Portavita – Zorgcirkels/KetenzorgNU

Sinds 1 februari is de helpdesk van Portavita ondergebracht bij KetenzorgNU. Voor alle vragen omtrent inloggegevens, nieuwe gebruikers, technische problemen en de OZIS koppeling kunt u bij ons terecht. Als u uw vraag naar info@ketenzorgnu.nl stuurt, ontvangt u binnen 48 uur een reactie.

Verhuizing helpdesk

Wij hebben het laatste jaar geconstateerd dat de helpdesk (eerder ondergebracht bij Huisartsen Eemland) steeds minder geconsulteerd werd. Daarnaast is het fijn om als KetenzorgNU goed op de hoogte zijn van alle hulpvragen die gesteld worden door de praktijken. Daarom is de helpdesk voor de regio nu ondergebracht bij KetenzorgNU. Alle vragen betreffende Portavita kunt aan ons mailen via info@ketenzorgnu.nl.

Wat te doen bij calamiteiten

Bij calamiteiten kunt u bellen met Helga Koelemij, 06-36160417. Let op: dit nummer is uitsluitend bedoeld indien u geen werkzaamheden met Portavita kunt uitvoeren op dezelfde werkdag.
Voor Zorgcirkels blijft Ingeborg van ‘t Hoff aanspreekpunt bij calamiteiten: imvanthoff@live.nl.

Meer informatie

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Helga Koelemij, h.koelemij@ketenzorgnu.nl.

Geplaatst in:

Alle nieuwsberichten

GGZ update

8 maart 2019

Er zijn een aantal ontwikkelingen op het gebied van GGZ waar we u graag van op de hoogte houden. We zijn bijvoorbeeld op zoek naar praktijken die de consultatie mogelijkheid GGZ…

Lees verder

Toekomst Trijn

8 maart 2019

Trijn Digitaal (beveiligd mailen) en Trijn Zorg (RTA’s) zijn samen gevoegd. Vanaf 1 februari is Eugen Zuiderwijk namens de eerste lijn in het dagelijks bestuur van Trijn vertegenwoordigd. Vanuit de…

Lees verder

Update variabele bekostiging

8 maart 2019

Ook dit jaar zijn de variabele bekostigingsdoelen ingericht op persoonsgerichte zorg. Elke praktijk die deelneemt aan Het Nieuwe Zorgwerken (HNZW) komt in aanmerking voor deze bonus. Dit kan bijvoorbeeld door…

Lees verder

Meer nieuwsberichten